Tavlen

Her er nogle gamle udgaver af skolebladet Tavlen.

Hvis du har flere liggende indskannet, er du meget velkommen til at sende os dem, så de kan komme med her.

Tavlen oktober 1998:
Download som PDF her.
Læs online her:

12 thoughts on “Tavlen

1. steen .b.clausen

jeg ville også havde været skolepatrujle,da jeg syntes ,at det kunne være spændene
    at have al udstyret på, og gøre gavn.Men en klassekammerat,kvinde,mente noget
    andet.Hun mente ,godt at vi kunne finde ud af at gå over gaden uden hjælp.
    Og hun gad ikke ,så skulle jeg så hellere ikke gide,så derfor blev jeg det meget
    desværre ikke.
    Jeg savner rigtig meget at være skolepatrujle i dag. ( jeg er 55 år dag )
    Hvordan kan det være,at jeres billed er vendt tilbage efter mange års fravær ?
    steen clausen

2. steen.b. clausen

til døve dorthe . Tak for din pæne kommetar om min fortid der ikke blev til noget.
    Jeg savner det stadigvæk at være skolepatrujle.
    Jeg har samlet en lang, lang liste over skolepatrujler under teksten ” favoritter”, det er lige
    fra skolepatrujlen i Detroit, hvor ideen stammer fra , og forskilige steder i Danmark.
    steen. b. clausen
    torsdag. d. 31 / 1.

1. steen.b. clausen

til døve dorthe.
      jeg vil blot sige tak for din ulejlighed at skrive til mig om min fortid
      der ikke blev til noget.
      hilsen steen . b.clausen

3. steen.b.clausen

er der nogen der ved ude i den store verden hvor bandolerne er blevet af,pluds det til armen.
    Jeg er interesseret i det.Vil personen skrive adressen til mig.Jeg er selv fra starten af 1970er-
    ne.Indtil nu er der ingen der kunne hjælpe mig på det område
    Det kan umuligt være forsvundet ud i den blå luft.

4. Dorthe

Hej.
    Vil bare lige sige, at JEG er den rigtige døve Dorthe og det er IKKE mig der har skrevet på siden før nu!

Dorthe.

5. steen .b.clausen

er der nogen der ved om da-tidens hvide bandoler findes
    et eller andet sted.
    jeg kunne godt tænke mig et seriøs svar

6. steen.b.clausen

er der nogen der ved hvor det hvide bandoler kan
    købes pluds det til armen
    skriv til mig
    steen.b.clausen

7. Dorte

Hej.
    Det er MIG der er døve Dorthe. Andre har skrevet under med navnet døve Dorthe, det er ikke sandt hvad de skriver. JEG er den rigtige døve Dorthe! Jeg boede på Bauneåsen og blev kaldt døve Dorthe fordi jeg er hørehæmmede. Det er min mor og min søster iøvrigt også.

Hilsner fra Døve Dorthe.

8. steen.b.clausen

jeg spørger igen, er der nogen der ved hvor
    bandolerne er henne ?
    jeg vil gerne se et svar

1. Dorthe

Hej alle. I skal bare lige vide, at det er mig som er Døve Dorthe. Mange andre driller mig og skriver mit navn herinde. Det er jeg vant til, jeg blev drillet hele min skole tid. Men jeg har det godt idag, det skal I bare lige vide.
      Knus fra Dorthe(døve Dorthe )

Der er lukket for kommentarer.